יום ראשון, 19 באוגוסט 2012

מכתב מחברה יקרה, מסר של תקווה



רציתי להודות לכם – הדור המופלא.

תודה שהסכמתם להיוולד בשנות השמונים, זמן של שפל כלכלי ואי וודאות .

תודה שהבאתם איתכם את כל מיני הפרעות הקשב והריכוז, אותנו זה חייב לעשות בדק בית, ואתם בעצם הבנתם שזה כל כך משעמם, שמצאתם לכם דרכים חלופיות.

תודה על כל השאלות הרבות ששאלתם, עד שלא היה לנו מענה, והיינו חייבים להמציא את גוגל. אינפורמציה זמינה ומהירה בכל רגע.

תודה על הכעס וחסר ההרמוניה שנוצר בכם, מתוך הפער ודיס אינפורמציה בין מה שהמבוגרים הבטיחו ולימדו אתכם, לבין מעשיהם והתוצאות המיוחלות.

תודה שזנחתם את העיסוק בעצמי, ורק אני ואני ואני, עצרתם! התבוננתם!והבנתם שכולנו אחד! ובחרתם להתעגל .

תודה שלא הסתפקתם בהתמכרות לסבל ולכאב, ולא הלכתם שבי אחר נוכחות בחדר כושר, כדורים פסיכיאטרים, אתרי היכרויות , בוטוקס למיניהם ועוד....

תודה שאתם מעיזים לדבר בקול רם : צדק חברתי, שוויון בנטל, מדינת רווחה, אנחנו לא מתייאשים, המדינה היא של העם ועוד.....

רובינו בני הארבעים פלוס, הבנו מזמן שהשיטה לא עובדת נכון, משהו השתבש לגמרי, לרובינו אין סיכוי בתוך הכאוס הקיים, דיברנו עם עצמינו, שיתפנו מכרים בסביבתנו, התגבר הכעס והתסכול, והשיחה הסתיימה במשפטים הקבועים: אין מה לעשות, ככה זה. מה אני יכול כבר לשנות?   ואכן המצב הלך והחמיר. הפכנו לעכברי הניסוי בתוך מאורת המכשולים הבלתי אפשרית, שבכל דקה מקשה עם מכשול משוכלל ומפחיד, אך ורק על מנת להכניס אותנו לסחרור של אימה, כדי שלא נעצור לרגע, ננשום, ונמצא דרך מילוט אחרת.

אתם עצרתם! זה לא משנה האם העצירה התחילה בהודו, נפאל, בדרום אמריקה, או בעישון גראס. העיקר הבנתם שאת מרוץ המכשולים הזה, חייבים לעצור!!! ברגע שעצרתם והתחלתם לנשום, ראיתם סביבכם כל כך הרבה כמוכם, והדבר הפשוט ביותר היה להתאחד ולהתעגל על מנת ליצור עולם טוב יותר.

בזכות האינטליגנציה המופלאה והיצירתית, יצרו עבורכם את כל הפלטפורמות האפשריות כדי להזיז את העולם, הרשתות החברתיות מהוות את כר ההפצה האולטימטיבי, ומאחד אנשים מכל קצוות תבל, כולנו מבינים ביחד שכל ההפרדה, השנאה, והתחרות החזירית הם המצאה של מנהיגים, המנוהלים מעצם צבירת כוח שהוא. מתוך התעלמות מוחלטת מטובת כדור הארץ והיושבים בו. כל פעולה ומחשבה שמופצת בכל רחבי הגלובוס באותה העת, יוצרת שינוי מידיי. הרבה יותר מהר מאשר ועידה של מנהיגים.

לנו יש את הכלים והכוח לשנות עולם, ליצור חיים סובלניים שאינם פוגעניים. ואתם נבחרתם להניע את התנועה המופלאה. ועל כך אני רוצה להודות לכם מאד, ולהביע את אהבתי והתרגשותי מכל המתרחש.

הכותבת הינה פעילה חברתית מעל 20 שנה, מעורבת בתהליכי שינוי, אופטימית מלידה, מחוברת מאד לבני  ה 20. .



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה